poniedziałek, 5 grudnia 2011

Magnesy

Jakis czas temu trafiłam na tutorial w jaki sposób przerobić tradycyjne magnesy w coś "ciekawego" - niestety nie pamiętam strony, nigdzie jej nie zapisałam, dlatego teraz metodą prób i błedów szukam czegoś, co ładnie utrwali papier i nada mu jednolitego połysku.
Ameryki pewnie nie odkryłam ale bardzo mi się ten pomysł spodobał ponieważ w domu mam szaro-bure  magnesy na lodówce. Przerobiłam dwa rodzaje: okrągłe plastikowe oraz płaskie. Do okrągłych wykorzystałam chusteczki higieniczne - trafiłam na nie zupełnie przypadkiem w drogerii przy kasie, nie mogłam się powstrzymać aby ich nie wziąć i wykorzystać ;]
Przy płaskich użyłam motywów wyciętych z gazet + własnoręcznie wykonałam napisy.





2 komentarze:

  1. Super magnesy ;).. Szczególnie te wypukłe mnie zaintrygowały.. jak to chusteczki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc tak! ;).. Nie wiem dlaczego ale jakoś potraktowałam to jako jakaś zwinięta kulka chusteczek ;D.. hehe.. A to przecież niezbyt skomplikowane :).

    OdpowiedzUsuń